Televisie kijken zal nooit meer hetzelfde zijn nadat je de Samsung QLED 8K 75Q800T hebt gebruikt. Deze televisie beschikt over de beste beeldkwaliteit dat op dit moment te krijgen is. Met de 8K resolutie ben je verzekerd van vier keer scherper beeld ten opzichte van de voorgaande 4K kwaliteit. Je serie of favoriete film zal nog beter uitkomen met deze kwaliteit. Tijdens een voetbal wedstrijd kan je bijna de grasvelden op het voetbalveld tellen. Heb je een film of serie die van lagere kwaliteit is? Geen probleem voor de Samsung QLED 8K 75Q800T.

Door zijn innovatieve Quantum Processor 8K kan hij beelden van lagere kwaliteit omtoveren tot scherpere beelden. Uiteraard is dit scherm ook uitgerust met full array achtergrondverlichting. Deze functie zorgt voor een realistische contrast weergave op je scherm. Dit zal zich uiten in een diepe zwart weergave door een plaatselijke verduistering van het beeld. Zo zal die thriller nog spannender zijn. Liever een romantische film?

De zwarte nachthemel met fonkelende sterren zal nooit eerder zo romantisch overgekomen zijn. Door de grote kijkhoek van dit scherm zal iedereen in de kamer moeiteloos kunnen genieten van dit prachtige beeld. Dit wordt verzorgt door een speciale filter die Samsung over het scherm heeft geplaatst. Daarnaast zal het Quantum Dot paneel de kleuren puur en van de beste kwaliteit voorzien. Samen met de full array techniek zal televisie nooit eerder zo realistisch hebben gezien

De specificaties van de Samsung QLED 8K 75Q800T

Het scherm van deze Samsung bestaat uiteen basis van LED-LCD. Met zijn 75 inch is de minimale kijkafstand wel drie meter. Dichter bij het scherm is minder comfortabel door de grootte van dit scherm. Uitgerust met een 8K UHD premium scherm scoort hij extreem goed bij het door Samsung gehanteerde Picture Quality Index. De fabrikant heeft de uitzonderlijke score van 4600 Hz gegeven aan dit scherm.

De afmetingen van het scherm zijn in totaal 1,67 meter breed en 1,05 meter hoog. Deze grootte afmeting maakt de televisie erg zwaar. Installeer deze televisie bij voorkeur met twee personen. Inclusief de voet weegt deze televisie namelijk bijna 45 kilo. Met de audio heeft Samsung iets speciaals geprobeerd bij dit scherm. Alhoewel er vaak aangeraden wordt om een aparte audio installatie te nemen bij een televisie is de variant in deze televisie uitzonderlijk goed te noemen.

De televisie is standaard uitgerust met een subwoofer en speakers die goed zijn voor 70 W. Daarnaast heeft Samsung hierbij de techniek Object Tracking Sound toegepast. Deze techniek zorgt ervoor dat het geluid op het beeldscherm achtervolgt wordt. Het afschieten van een kogel of het scoren van een doelpunt zal bijna niet te onderscheiden zijn van het origineel.

Welke accessoires zitten bij de LG 75SM9900?

Uiteraard zit alles wat je mag verwachten voor een standaard aansluiting in de doos van deze televisie. Het kan even wennen zijn met de One Remote Control van Samsung. Het is een design met weinig knoppen. Zodra je dit echter gewend bent zal je niet anders meer willen. Let wel op dat One Connect Box niet standaard is meegeleverd bij de televisie.

Previous ArticleNext Article