LG 75SM9900PLA

Met de LG 75SM9900PLA ben je verzekerd van een grote televisie met het beste beeldkwaliteit wat er nu beschikbaar is. Met zijn 75 inch zal geen enkel detail je meer ontgaan. Je zal letterlijk in je favoriete serie of film zitten. Ook bij natuur documentaires lijkt het net of je in de jungle of woestijn staan samen met de filmcrew. Dit beeldscherm is voorzien van 8k, dit is wel 4 keer scherper dan het beste alternatief 4k.

Is de serie of film die jij wilt kijken niet uitgerust met 8k? Geen probleem deze televisie is uitgerust met een zogenaamde upscalder. Deze upscaler zorgt ervoor dat lagere kwaliteit beeldmateriaal vanzelf een stuk scherper wordt. Hij is uitgeruste met het innovatieve NanoCell scherm. Met deze speciale uitrusting zorgt de televisie voor een super realistische kleurweergave op jouw beeldscherm. Of dit nou een prachtige zonsondergang aan zee is of een speciale voetbalwedstrijd. Je zal altijd verzekerd zijn van de meest realistische kleurweergave.

In dit 8k scherm van LG zit een full array achtergrondverlichting verwerkt. Deze speciale achtergrond verlichting zorgt er voor dat het beeld van de televisie oplicht of donker wordt als dat ook zo in de film of serie voorkomt. De zwart weergave die hierdoor gecreëerd wordt maakt de donkere scenes nog verfijnder dan dat het 8k beeldscherm normaal kan weergeven. Bijvoorbeeld de scenes in het donker bij een film zullen hiervan profiteren.

De specificaties van de LG 75SM9900PLA 8k tv

Het scherm is uitgerust met een LED-LCD variant van 75 inch. Door de grootte van het scherm is een minimale kijkafstand van 3 meter gewenst bij dit scherm. Met deze LED-LCD wordt een scherpte van 8K UHD premium bereikt die goed is voor een verversingssnelheid van 100 Hz. Over kleurdiepte hoef je je bij de LG 75SM9900PLA ook geen zorgen te maken. Met 1 miljard kleuren (10 bit) ben je verzekerd van de beste kwaliteit. Qua standaard audio uit de televisie zit je ook wel goed.

De televisie is uitgerust met een subwoofer en twee losse speakers van 40 W. Toch is het aan te raden om bij een dergelijk scherm een goed audio pakket aan te schaffen. De audio uit een losse set zal altijd beter zijn dan de audio die enkel uit de televisie komt. Uiteraard is hij uitgerust met de nieuwste functies op het gebied van smart tv. Mis je toch een app op de televisie? Met zijn vier hdmi poorten kun je hier gemakkelijk een laptop of Chromecast op aansluiten.

Welke accessoires zitten erbij?

De televisie is standaard uitgerust met alles om het aan te sluiten. Zo is hij ook uitgerust met de Magic Remote van LG. Deze afstandsbediening is te vergelijken met een muis. Door met de afstandsbediening te richten op de televisie kun je selecteren wat je wilt. Op deze manier is het super simpel om van programma of menu te wisselen. Houdt er wel rekening mee dat de voet van deze televisie niet draaibaar is. Bij de grote kijkhoek van deze televisie zal dit echter ook bijna nooit van toepassing zijn.

Previous ArticleNext Article